مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:242023-02-15اقتصادي

خبر خوب| بهره برداری از استخر چادگان پس از یک دهه چشم انتظاری در دولت سیزدهم


استخر آفتاب شهر چادگان که از سال 88 عملیات اجرایی آن آغاز شده بود پس از بیش از یک دهه چشم انتظاری از امروز( 26 بهمن) به بهره برداری می رسد و شهروندان چادگانی می توانند از آن استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، استخر آفتاب شهر چادگان که از سال 88 عملیات اجرایی آن آغاز شده بود پس از بیش از یک دهه چشم انتظاری از امروز( 26 بهمن) به بهره برداری می رسد و شهروندان چادگانی می توانند از آن استفاده کنند.

جواد شمسی پور فرماندار چادگان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هزینه انجام شده طی این 14 سال بالغ بر 12 میلیارد تومان بوده است که البته مبلغ عمده آن سال های گذشته انجام شده و با به روزرسانی هزینه بهره برداری از استخر حدود 60 میلیارد تومان خواهد بود.

وی با اشاره به نقش خیرین ورزشی استان در بهره برداری این استخر تصریح کرد:  حدود 500 میلیون تومان جهت بهره برداری به پروژه تزریق کردند و فعلاً هیأت نجات غریق شهرستان متولی استخر است تا مزایده رسمی انجام شود.

شمسی پور افزود: از امروز استخر بهره برداری می شود اما افتتاحیه رسمی استخر اسفندماه با حضور مقامات ملی انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تکمیل جاده دو بانده چادگان به اصفهان و شبکه جمع آوری فاضلاب شهری از دیگر مطالبات مردم است که امیدوارند با همت دولت سیزدهم به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| بهره برداری از استخر چادگان پس از یک دهه چشم انتظاری در دولت سیزدهم

خبر خوب| بهره برداری از استخر چادگان پس از یک دهه چشم انتظاری در دولت سیزدهم